Terveystalo täydentää suunterveyden palvelujaan ostamalla Espoon Keskuksen Hammaslääkärit Oy:n

Terveystalo ostaa Espoon Keskuksen Hammaslääkärit Oy:n 23.2.2021 allekirjoitetulla sopimuksella. Yrityskauppa vahvistaa Terveystalon suunterveyden palveluverkostoa Espoossa ja tukee kykyä edistää asiakkaan kokonaisterveyttä.

Espoon Keskuksen Hammaslääkärit Oy on pitkät perinteet omaava, laadukkaasta ja asiakaslähtöisestä palvelusta tunnettu hammaslääkäriasema, joka on toiminut Espoon keskuksessa samoissa toimitiloissa jo vuodesta 1984 lähtien. Omistajaosakkaiden lisäksi yhtiössä työskentelee osa- ja kokoaikaisesti yhteensä 8 hammashoidon asiantuntijaa ja se tarjoaa hammaslääkäri- ja suuhygieniapalveluja yksityishenkilöille. Toiminta jatkuu tutuissa tiloissa ja yrityksen henkilöstö siirtyy Terveystaloon vanhoina työntekijöinä.

– Keskitymme Terveystalossa tukemaan asiakkaidemme kokonaisterveyttä, johon suunterveys vaikuttaa olennaisesti. Haluamme kasvattaa suunterveyden palveluverkostoamme siten, että voimme taata asiakkaillemme laadukkaan palvelun hoitoketjun alusta loppuun asti ja asiakasta lähellä ympäri Suomen. Toivotan lämpimästi tervetulleeksi koko Espoon Keskuksen Hammaslääkäreiden henkilöstön osaksi Terveystalon suunterveyden tiimiä, sanoo Terveystalon suunterveyden palveluista vastaava johtaja Titta Luoma-Kohtala

–  Jaamme Terveystalon asiakaskeskeisen ydintehtävän huolehtia kokonaisterveydestä, joka konkretisoituu laadukkaana hoitona potilaan parhaaksi. Odotamme ilolla yhteistä matkaamme Terveystalon kanssa, sillä Terveystalo isona valtakunnallisena toimijana tarjoaa käyttöömme lisää asiantuntijuutta sekä erikoislääkäripalvelut ja kuvantamisen nykyisten asiakkaidemme ulottuville. Tämän myötä voimme palvella uskollista asiakaskuntaamme entistä paremmin, kun hoitokokonaisuus säilyy samassa talossa, kertovat Espoon Keskuksen Hammaslääkärit Oy:n omistajat Kirsi Jakobsson ja Camilla Schröder