Terveystalo kasvattaa hyvinvointipalvelujensa tarjontaa Varkauden Fysiokeskuksen ostolla

Lehdistötiedote

Terveystalo on 16.1.2020 allekirjoitetulla sopimuksella ostamassa Varkauden Fysiokeskus Oy:n liiketoiminnan. Yhtiön työntekijät siirtyvät Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja toiminta jatkuu entisissä tiloissa.

Varkauden Fysiokeskus Oy on yksityinen fysioterapiapalvelujen tarjoaja. Yrityksessä työskentelee 5 fysioterapeuttia ja osteopaatti.  Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli noin 0,4 miljoonaa euroa.

”Ihmiset ovat monipuolisesti kiinnostuneita hyvinvoinnistaan ja myös edelläkävijäyritysten hyvinvointiohjelmat ovat lisääntyneet. Terveystalossa työskentelee yli tuhat hyvinvoinnin asiantuntijaa; fysioterapeutteja, psykologeja, psykoterapeutteja ja ravitsemusterapeutteja sekä toistasataa koulutettua hierojaa Terveystalon tytäryhtiössä Rela Hierojissa. Haluamme, että Terveystalon asiantuntija on tulevaisuudessa yhä useammin yksilön tai organisaation valinta terveyden ja hyvinvoinnin tueksi”, toteaa Terveystalon hyvinvointiliiketoiminnasta vastaava johtaja Hanna Puhakka.

”Varkauden Fysiokeskuksen kaltaisten, laadukkaiden paikallisten toimijoiden myötä pääsemme jatkamaan mm. leikkauksen jälkeistä kuntoutusta lähellä asiakasta ja vastaavasti tuomaan valtakunnalliset digitaaliset palvelumme ja lääkärikeskusverkostomme paikallisten asiantuntijoiden ja asiakkaiden hyödynnettäviksi”, Hanna Puhakka jatkaa.

”Yhdistymisessä Varkauden Fysiokeskus Oy:n liiketoiminta siirtyy osaksi valtakunnallista Terveystaloa ja täydentää hyvin Terveystalon tarjoamia korkeatasoisia fysioterapiapalveluita. Hoidon korkea laatu on tärkeää kaikessa toiminnassa sekä meille että Terveystalolle”, sanoo toimitusjohtaja Janne Pöllänen Varkauden Fysiokeskus Oy:stä.

Lisätietoja:

Terveystalo, johtaja, hyvinvointiliiketoiminta, Hanna Puhakka, puh. +358 30 633 1614

Varkauden Fysiokeskus Oy, toimitusjohtaja Janne Pöllänen, puh. + 358 40 866 9152