Terveystalon hammaslääkärikeskusverkosto laajenee - Hymiö Hammaslääkärit osaksi Terveystaloa

Lehdistötiedote

Terveystalo on 30.9.2019 allekirjoitetulla sopimuksella sopinut Hymiö Hammaslääkäreiden (Hardent Oy:n) osakekannan hankkimisesta. Hymiö Hammaslääkäreiden liikevaihto vuonna 2018 oli noin 1,5 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa työskentelee 7 hammaslääkäriä, 2 suuhygienistiä ja 6 hammashoitajaa ja asiakasneuvojaa.

”Suun terveys on tärkeä osa kokonaisterveyttä, ja suunterveydellä ja suuhygienialla on merkittävä yhteys sairauksien ennaltaehkäisyyn ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Suunterveydellä on näin ollen tärkeä rooli Terveystalon palveluvalikoimassa. Hymiö Hammaslääkärit on profiloitunut alan edelläkävijänä digitaalisessa kuvantamisessa ja täydentää erinomaisesti osaamistamme tällä alueella.”, Terveystalon suunterveyden liiketoimintajohtaja Petri Keksi sanoo.

”Terveystalo tarjoaa suunterveyden palveluita jo yli 40 yksikössä. Tavoitteenamme on edelleen kasvattaa suunterveyden yksiköiden verkostoamme”, Keksi jatkaa.

”Toivotamme Hymiö Hammaslääkäreiden henkilöstön ja ammatinharjoittajat lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Hymiön modernit yksiköt ja monipuolinen palvelutarjonta laajentavat verkostoamme Kouvolaan ja täydentävät verkostoamme Lahden seudulla”, Keksi toteaa.

Yrityksen henkilöstö siirtyy Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja toiminta jatkuu entisissä tiloissa Kouvolassa ja Lahdessa.

Lisätietoja:

Terveystalo, Petri Keksi, liiketoimintajohtaja, suunterveyden palvelut, puh. 040 730 8188